ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، عصر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.

در این همایش، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

https://irancell.ir/b/286535/

م. خ 

درباره ی nkpf5r58987

مطلب پیشنهادی

ضرورت ایجاد سازمان نظام روابط‌عمومی در ایران 

 به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست هم اندیشی «محمدرضا نوروز پور» مدیرعامل و «هوشمند …